Translate

2012. augusztus 24.

Még nem halt ki...

... a blogom teljesen. Akartam írni korábban is, csak vacakolt a bloggerem és egyszerűen nem tudtam bejegyzést írni. Igaz, túl sok mutogatni valóm most sincs. Lassanként haladok egy-egy mintával. Amit máskor egy-két este alatt kihímeztem, arra most több hét is kell. A végső formába öntésről nem is beszélve. Ez a kis hímzés készült úgy egy hónapja, a mintát Főkolomp-Zsuzsinál találtam, köszönet érte, hogy feltette. Eredetileg vásárosnaményi kosárkendőről való. Nálam egy mini tálca alját fogja díszíteni. A fonalak, amelyekkel készült, az előző begyzésben említett ajándék Zora-fonalak közül valók, szerintem meseszép színűek. Nézzetek be hozzá, eladásra is kínál belőlük, valamint játék is van nála szintén szépséges fonalakért és vásznakért.
Egy másik hímzésem is van folyamatban, Tralala C'est l' été mintája. Imádom a Tralala-mintákat, ezt is nagyon szeretem hímezni. Az eredetitől eltérően itt is Zora, valamint Barbaral  által festett fonalakkal készül, plusz egy kis DMC-vel. Barbaralhoz is érdemes bekukkantani, ő is csodálatos színű fonalakat és egyebeket fest. Nála is játék van most.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy újra itt vagy és köszönöm a csodálatos képeket :) Nálam minden fordított fénysebességgel készül, kicsit irigykedek is, hogy te ilyen szépen-gyorsan haladsz :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, de az én tempóm is olyan messze van a gyorstól, mint Makó Jeruzsálemtől. :-)

    VálaszTörlés
  3. Én meg még lassabb vagyok, szóval én nyertem:). Nagyon szépek lesznek!

    VálaszTörlés