Translate

2012. július 10.

Bejelentkezés

Végre erőt vettem magamon és gondoltam, írok pár sort, hogy még életben vagyunk, ami kész csoda ebben a hőségben. Egyszerűen csak nem volt hangulatom blogolni, de Facebook-on azért folyamatosan jelen voltam, vagyok. Meg aztán Zsombikám mellett a foci EB is lekötött. Sajna a régóta favorit olaszok kikaptak a döntőben, de csak egy kicsit szomorkodtam emiatt. A spanyolok most jobbak voltak, megérdemelték a győzelmet.
Történt egy-két dolog, amióta nem jelentkeztem. Zsombi négy hónapos, sőt, jövőhét szerdán már az ötöt is betölti. Egy ideje már hasra tud fordulni, tegnap óta mindkét irányban megy neki, amit intenzíven gyakorol is. :-) Alig tudom visszatartani, mert evés után egy ideig nem engedem neki, mivel így is sokszor bukik. Ennek ellenére szépen növöget. Már 8 kiló és 67 centi hosszú. Most már végképp nem bírom sokáig a kezemben tartani, így várom már, hogy mikor fog majd ülni. Ezzel is próbálkozik már, de még odébb lesz, azt hiszem.
Bencém múlt héten ünnepelte a 6. születésnapját. Hihetetlen, hogy már ilyen nagyfiú, még most volt ő is kisbaba. :-) Vasárnap tartottunk egy kis családi összejövetelt, hogy megünnepeljük.

Kreatívkodni nem sokat tudtam mostanában. Zsombi ugyanis felhagyott a délutáni 2-3 órás alvásokkal és újabban rászokott a napi háromszor fél óra szunyálásra, ami elég fárasztó nekem. Néha alszik többet is, de nem lehet előre kitalálni, hogy mikor, így amikor alszik, akkor kell gyorsan a házimunka azon részét elvégeznem, amit ennyi idő alatt el lehet. Készült néhány ékszer, amit a facebook-os oldalamon lehetett is látni. Hímezni annyit hímeztem csak, hogy Latinkának elkészítettem az ajándékláncban az ajándékát, és Zora mintavarrós játékára gyártottam egy tűpárnát.
Én is kaptam ajándékokat: az ajándékláncban Batorbától, a PIF-ajándékot Aniktól, Zsuzskánál nyertem, Barbival csereberéltem és Zorától is kaptam szépségeket. Remélem, nem hagytam ki senkit, mert mostanában sűrűn csöngetett a postás. :-) Nagyon szépen köszönöm mindenkinek. Sajnos még egyiket sem fotóztam, de legközelebb megmutatom képekkel is, hogy milyen csodaszép dolgok érkeztek.
Nagyjából ennyi az elmúlt időszak történése. Néhány fotót is teszek fel illusztrációképp. :-)

Apukámmal:


A szülinapos tortája:


A szülinapos az egyik ajándékával:


Egy kis pózolás :-)


Latinka ajándékát elfelejtettem fotózni. Ebből a Plum Pudding Needleart kollekcióból készítettem el neki a tűpárnát és a kis lógós díszt, amelyeket egy kámeás gyűrű társaságában küldtem el neki.


A tűpárna:


Öt év után levágattam a hajam. Nagyon utálom röviden, de muszáj volt, mert a hormonváltozások miatt iszonyúan hullik. Így legalább nem akad bele minden ruhába.



3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök hogy írtál magatokról . Isten éltesse a nagy fiadat. Hatalmas nagy baba Zsombi, aranyosak együtt a tesók. El is hiszem hogy így nem éred szinte magadat utól ha ilyen elaprózva alszik a kicsi, de gondolom megviseli őt is a hőség. Azért aktívan dolgoztál is nagyon szép ajándékokat csináltál.Nagyon bájos a pofid ezzel a hajjal lehet hogy a hosszút jobban szeretted, de jól áll Neked ez a rövid! Kellemes napokat kívánok !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy. :-) Zsombi ma megcáfolva, amit írtam, délelőtt aludt fél 11-től délután 1-ig, és most is már két órája alszik. :-) Nem baj, legalább volt időm kicsit Bencével is játszani, mert ő csak délig van oviban, két hét múlva pedig szünet lesz neki, öt héten keresztül. Ezért még kevesebb időm lesz majd alkotni, de nem baj, majd ha megnőnek. :-)

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse a születésnapost! :))
    Ne sajnáld a hosszú hajadat, nagyon jól áll ez a kövid!:))

    VálaszTörlés