Translate

2012. január 27.

Eladnám... - ELKELT!

Van egy kisebb reklámszatyornyi Venus hímzőfonalam, amit nem használok. Szívesen megválnék tőlük, amennyiben lenne rájuk érdeklődő. Sok olyan motring van köztük, amiből nem, vagy csak alig hiányzik. Ha valakit érdekel a dolog, akkor hétvégén nekifogok és megszámolom, illetve összeírom a színkódokat és kitalálom majd, hogy mennyiért adjam őket. Én anno 90 Ft-ért vettem darabját, ennyit azért nem fogok elkérni értük. Legjobban annak örülnék, ha egyben elvinné valaki, mert egyszerűbb lenne postázni, de ha csak néhány motringra van szükség, arról is lehet szó.
Szóval, akit érdekel a dolog, legyen szíves egy kommentben jelezni nekem, csak hogy tudjam, van -e értelme számolgatnom és összeírnom a kódokat. :-)

Update: a fonalak elkeltek, köszönöm az érdeklődést.

4 megjegyzés:

  1. Oks, majd jelzek, ha kiválogattam, számoltam őket. Facebook-on is meghirdettem, ott is van pár jelentkező, majd igyekszem igazságos lenni, hogy jusson mindenkinek. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Engem is érdekelne! írd meg hogy egybe mennyi lenne! Köszönöm! Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, nagyon sajnálom, de már elkelt mind, csak még nem volt időm kiírni. :-(

      Törlés