Translate

2011. december 18.

Nimue újratöltve

Valamikor év elején, ebben a bejegyzésben mutattam, hogy elkezdtem hímezni a Clair de Lunát. Akkor elég hamar félretettem (mint minden nagyobb hímzést), de most újra elővettem. Két hete már nem dolgozom és elhatároztam, hogy a szülésig legalább egy UFO-mat befejezem. Erre esett a választásom, mert egyébként jó kis haladós minta. Mutatok egy előtte-utána állapotot. A nem túl számottevő haladás az utóbbi két nap eredménye. Mellesleg még mindig nem tudok/szeretek hímzőkerettel hímezni, ezért néz ki úgy a hímzővászon, mintha a kutya szájából szedtem volna ki. :-) Sebaj, majd kivasalom, ha készen lesz.
Amiről még nem írtam, hogy részt veszek én is Belinda adventi játékában. A szerencse úgy hozta, hogy én Monka ajándékát nyertem meg, Monka pedig az enyémet. Én egy klassz kis táskát kaptam tőle, ő pedig egy notesztartót fog kapni. A táska fotóját Belinda blogjáról nyúltam le. Köszönöm Monka az ajándékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése