Translate

2011. december 8.

"Karácsonyi" tali

Az utóbbi időben sajnos nem sikerült minden hónapban eljutnom a kis csapatunk havi találkozóira, de a múlt vasárnapit nem hagyhattam ki. Annál is inkább, mert év elején kihúztuk, hogy ki kinek fog karácsonyi ajándékot készíteni, melyeket most adtunk át egymásnak (persze eddig titokban tartva, hogy kinek készítettük). A hangulat nagyon bensőséges volt, most éreztem először az idén igazán, hogy közeleg a karácsony. Most teljes volt a létszámunk is és mindenki izgatottan várta, hogy kitől fog ajándékot kapni, azután pedig még izgatottabban bontogattuk a csomagolást. Sokat beszélgettünk, nevettünk és jókat ettünk a "menüből", ami hidegtálakból állt és nagyon finom volt. Később - bár ekkor én sajnos már nem voltam ott - az egyik tagunk köszöntésére is sor került, aki aznap ünnepelte a születésnapját. Nagyon jól éreztem magam, jó volt kicsit kikapcsolódni a hétköznapokból.
Néhány képet mutatok az általam készített ajándékról, illetve arról, amit én kaptam és a sok finomságról, amit ettünk. További képek: itt.
Kaptam:

Adtam:

A menü:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése