Translate

2010. december 17.

Kisvirágos...

... határidőnapló, amit én díszítettem. Ezt a mintát a neten találtam valahol (köszönöm az alkotójának, sajnos már nem tudom, hogy kinél láttam) és két változatban hímeztem ki. Ez az első, és már az elejétől kezdve tudtam, hogy egy noteszt, vagy határidőnaplót szeretnék bevonni az anyaggal, amire a hímzés kerül. Annyit változtattam is a mintán, hogy a dátumot én alkottam hozzá. Hát, a beborítással kapcsolatban is van még nagyon sok fejlődni valóm, főleg a sarkok nem lettek olyan szépek, mint szerettem volna. Az anyag is eléggé csúszkált, emiatt nem sikerült a mintát középre igazítanom. Ez az oka annak, hogy megkapta ezt a kis fekete díszítést. Szerintem fel is dobja az egészet. Szóval ez egy kísérleti darab, és mivel a sajátom, így nem bánom, hogy nem tökéletes. Apropó, ha valaki tud jó leírást valahol, hogy hogyan kell albumot/noteszt/könyvet befedni, megköszönném, ha egy kommentben megosztaná a linket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése