Translate

2010. december 11.

Beszámoló

Az utóbbi időben több esemény is történt, amiről szerettem volna beszámolni, de eddig nem volt rá időm:

Először is, abból az alkalomból, hogy én lettem az 50. követője, kaptam Csipkerózsikától egy szép, virágos kitűzőt (sajna nincs róla fotó) és némi édességet. Köszönöm szépen! Nézzetek be a blogjára, nagyon szép dolgokat készít!

Azután megérkezett Csillától a nyereményem. A csomag ezeket a klassz varrós dolgokat rejtette és egy CD-t, szintén ebben a témában. A fotót az ő blogjáról nyúltam le, remélem, nem haragszik érte:


A bankban, a csoportomban lévő munkatársakkal minden mikulás előtt kihúzzuk, hogy kinek adunk ajándékot. Én a közvetlen mellettem ülő kolléganőmet húztam. Mivel nagyon szeret teázni, ezért kapott tőlem igazi (nem filteres), gyümölcsteát. Angyali Érintés a fantázianeve és nagyon finom az illata és az íze is. Készítettem neki még ezt a poháralátétet és egy kis karácsonyi díszt is, na meg az édesség sem maradhatott ki a csomagból. Remélem, sikerült örömet okoznom, bár úgy vettem észre, hogy igen. /Én az egy szem férfi kollégámtól kaptam csomagot. :-)/


Ami pedig a héten leginkább megdobogtatta a szívem (a szülinapi ajándékon és jókívánságokon túl), az az, hogy hazaérkezett az egyik RR-kendőm. A Freestyle RR-ben én a The 13 beauties mintáját választottam. Ilyen szépek lettek a csajaim:


Lányok, köszönöm itt is mindenkinek, aki közreműködött rajta, nagyon tetszik!

1 megjegyzés: