Translate

2012. október 19.

Verának készültek

Ahogy az előző bejegyzésben írtam, még egy szülinapos volt októberben, akinek ajándékot kellett küldeni. Vera azt írta magáról, hogy szereti a hasznos dolgokat, és mivel az ő hobbija a foltvarrás, ezért számomra egyértelmű volt, hogy varrókellékek és egyéb apróságok tárolására szolgáló dolgokat fog kapni tőlem.
Először is egy szép kis befőttes üveget, amiben korábban házi lekvár volt, feldíszítettem csipkével, a tetejére hímeztem egy kis részletet az Atalie Petit Coeur III mintájából. Kapott még egy kis farkasfogat és egy pufók angyalka charm-ot. A fonal, farkasfog és csipke Barbaraltól van. Végül színes cukorkákkal töltöttem meg. A későbbiekben Vera gombokat, vagy más pici kellékeket tud tárolni benne, de én akár azt is el tudom képzelni, hogy mécsest tesz bele. Készült még egy tárolódoboz is, ebbe már nagyobb dolgok is elférnek. A minta egy francia blogról való és Zora fonalait használtam hozzá (még a régebbi festésűekből). A dobozt most a hímzésen kívül nem vontam be semmivel, natúr állapotban hagytam, csak a hímzést dobtam fel egy apró olló charm-mal és bordó színű bortnival. Gyárottam még képeslapot is (ebben igen sokat kell majd fejlődnöm) Renato Parolin-mintával, valamint Vera kislányának küldtem egy kis angyalkát és virágos gyűrűt is.
Most pedig jöjjenek a fotók:

És íme egy újabb életkép, amelyen éppen Bence szórakoztatja Zsombit, vagy fordítva, ki tudja? :-)



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm az ajándékokat! Lili egyenlőre még csak a cukrokat nyulta le, a gyűrűt még nem! :) Nagyon tetszenek a motívumok, színek! Gyönyörű munka! :) Nagyon ügyes vagy! Még egyszer köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszik. :-)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek, ügyesen kitaláltad és szépen megalkottad! Irigykedem kicsit :)

    VálaszTörlés