Translate

2012. május 9.

Dutch Tulip és újabb SAL

Az utóbbi pár napban a viking mellett ezen a kis primitív mintán ügyködtem. Nagyon megtetszett, különösen azért, mert nem a megszokott páva, abc, kulcs, kisvirág, stb. minta (bár azokat is szeretem). Szerelem volt első látásra. És ahogy ez lenni szokott, fogalmam sincs, hogy mi legyen a végső formája. Mert csak odáig jutottam, amikor megláttam, hogy ezt azonnal ki kell hímeznem, de hogy mihez kezdjek vele azután, azt már nem sikerült kitalálnom. Könyvjelzőnek túl rövid és széles, dobozra kicsi, legalábbis az itthon lévő dobozaimra nem jó, levendulapárnának meg nagy. Na mindegy, majd kitalálom, addig is megy a fiókba a többi kihímzett, de még készre nem varrt hímzés mellé, amíg nem jön az ihlet. :-) A mintát egyébként ezen a blogon találtam. Köszönet érte!

Ezt a hímzést szerintem még nem mutattam. Zsombi születése előtt készült, a Latinkától kapott színátmenetes fonalak egyikével. Még ennek sem dőlt el a sorsa.
Készre varrtam a titkos SAL mintáját is és anyukám kapta meg anyák napjára, mivel amit eredetileg akartam neki készíteni, nem sikerült befejeznem.


És részt veszek egy újabb titkos SAL-ban, Niky-nél. Nagyon ígéretesen indul, kíváncsi leszek, végül mi kerekedik ki a mintából.

2 megjegyzés:

  1. Annyira tetszenek nekem ezek a kis minták. Nagyon szépek! Ha ilyet látok nekem mindíg az jut eszembe hogy milyen jól mutatnának képkeretbe téve!

    VálaszTörlés