Translate

2011. november 26.

Megint PIF

Elküldtem kis késéssel Veró ajándékát is. Bár még nem jelzett, hogy megkapta, de a tértivevény visszaérkezett, ezért mutatom. Korábban láthattatok belőle egy kis részletet, most pedig teljes valójában is megnézhetitek. Remélem, Veró szeret teázni, mert egy teázáshoz való tálcát küldtem neki egy csomag illatos gyümölcsteával. A minta egy újságból való, amit egy orosz oldalon találtam (már nem emlékszem sajnos, hogy hol). A hímzéshez DMC és Nina Rose Tea árnyalatú fonalát használtam. A tálcát én pácoltam dió színű fapáccal, majd elvittem keretezőhöz, aki vágott bele méretre üveglapot és körben rakott egy kis szilikonos tömítést, hogy ne folyjon be alá a tea, ha esetleg véletlenül kiborulna. Remélem, nem azért nem kaptam visszajelzést, mert nem tetszett az ajándék!



6 megjegyzés:

  1. Adri,ez nagyon szép ajándék,biztosan tetszett:))

    VálaszTörlés
  2. Biztos örül, csak netezés helyett teázgat :))))))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, ez a minta nálam is tervben van :))

    VálaszTörlés
  4. Adri ez nagyon szép lett! Ha Veronak még sem tetszik én szívesen átveszem :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és ötletes ajándék! Vero egyik fiacskája beteg már hetek óta, jelezte felém is, hogy csúszik a Bonsai RR átadással. Biztosan ez az oka, hogy nem jelzett vissza!
    Szerintem nincs olyan ember, akinek ne tetszene ez a nagy gonddal készített szépség!:)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Jucus, ma kaptam én is e-mailt tőle, hogy megkapta. :-)

    VálaszTörlés