Translate

2011. március 17.

Mit gondoltok?/What do you think?

Ezt az aranyos kis mintát hímeztem ki a hosszú hétvégén. Valahol a neten találtam, sajnos már nem emlékszem, hogy kinél. Nina Hackberry és Beetroot árnyalatú fonalait használtam és egy általa festett, 32 ct-os hímzővászonra hímeztem. Egyelőre azonban nincs ötletem, hogy mi legyen a végleges formája. Szerintetek?

I stitched this cute little pattern on this long weekend. I found it somewhere on the Internet,but unfortunately I can't remember where. I used Nina's threads (Hackberry and Beetroot) and I stitched it on a 32 ct hand-dyed evenweave from her, too. But I have no Idea, what will I make from this. And you?

5 megjegyzés:

  1. Adri, Nagyon szép lett! Én el tudom képzelni egy doboz tetőn, vagy egy fa tálcára ragasztva húsvéti kínálónak!

    VálaszTörlés
  2. Vagy egy kis lógókának. Mondjuk tojás alakúra befejezve.

    VálaszTörlés
  3. Ovális paszpartuval kicsi képnek is szuper lenne :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi az ötleteket. Dobozt és lógókát annyit csináltam mostanában, hogy inkább valami mást szerettem volna belőle.
    Dia, jó ötlet a tálca is, csak ez olyan pici lett (kb. tenyérnyi), hogy max. poháralátét lehetne belőle. :-) Egyelőre félreteszem, hátha megjön az ihlet hamarosan.

    VálaszTörlés