Translate

2010. november 28.

A mi adventi koszorúnk/Our advent wreath

Bevallom, kissé készületlenül ért advent első vasárnapja. De mindenképpen szerettem volna, hogy legyen koszorúnk. Abból gazdálkodtam, amit itthon találtam: szalagok és csillagos flitterek. Azért a gyertyákat majd le fogom cserélni újakra, szebbekre. Szerintem nem is lett olyan rossz a végeredmény, kissé formabontó, de nekem tetszik. És legalább megkíméltem néhány fenyőágat. :-)
I admit it I didn't prepare myself for the first Sunday of Advent. But I would have liked making a wreath anyway. I made it from that things what I found at home: ribbons and starry spangles. I will replace the candles onto new and more beautiful ones then. The final result was not so bad, I think. It is a little bit innovating, but I like it. And I spared some branches of a pine tree. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése