Translate

2010. október 31.

Még kettő...


... hely kiadó a PIF-játékom második körében. Ha szeretnél tőlem egy éven belül ajándékot kapni, nincs más dolgod, mint egy kommentet hagyni itt és az alábbi szabályokat betartani:

1.Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet saját magam készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt a felhívást meghirdetitek a saját blogotokban és ti is készítetek egy éven belül ajándékot az első 3 jelentkezőnek.

Szóval várom azokat, akik szívesen elfogadnának tőlem sk ajándékokat. Ha lesz 3. jelentkező is, én annak is örülök.

4 megjegyzés:

  1. Jelentkezem!
    Mindjárt ki is teszem a blogomra!!! És én vagyok az első :-))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Igazából a második (még év elején volt egy jelentkezőm, akinek már el is készült az ajándéka), de így is nagyon örülök és köszönöm, hogy jelentkeztél! :-) Már azt hittem, nem lesz senki...
    Igyekszem az ajándékod elkészíteni minél hamarabb.

    VálaszTörlés
  3. Jelentkezem én is,talán én vagyok a harmadik!!! Csak, hogy kell kitenni a blogra, meg arra kell rajönnöm , hiába minden kezdet nehéz,de ott van mindig a de...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Eliz, hogy jelentkeztél.
    Kirakni nagyon egyszerű. Annyit kell csak tenned, hogy egy bejegyzésben ugyanígy meghirdeted a játékot a saját blogodban, tehát te is vállalod, hogy 3 jelentkezőnek egy éven belül készítesz ajándékot. A képet lemented a blogomról és kiteszed a bejegyzéshez azt is. Ennyi az egész.:-)

    VálaszTörlés