Translate

2010. szeptember 18.

Apróságok.../Little things...

... amik a héten készültek:
... which were made on this week:
Menta Évinek:
Mint to Évi:
Doboz:
Box:
Végső formát adtam az Atalie-szívnek:
Atalie got into a final form:


És a fonaltartóm, amire nagyon büszke vagyok:
I take pride in this hornbook very much:



Fehér Hubert vászonra hímeztem, majd a kész hímzést fekete teába tettem. Ilyen volt előtte:
I stitched onto white Hubert linen, then put the finished embroidery into black tea. Before:


És utána:
And after:


Ezt a készletet Barbitól és Ninától lehet megrendelni, a neve: Carnation.
You can buy this kit called Carnation from Barbi and Nina.

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! Én köszönöm (köszönjük, hisz szerintem Nina és En nevében is beszélhetek), hogy megvásároltad, kihímezted és elkészítetted! :D

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép mindegyik !!! A hímzés utáni teáztatást még nem mertem kipróbálni, de nagyon tetszik a végeredmény , méltán lehetsz büszke rá.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.
    Manka, én is most csináltam életemben először és tartottam is a végeredménytől, de nagyon tetszik ez a márványos hatás.

    VálaszTörlés