Translate

2010. július 19.

Megőrültem!/I'm crazy!

Nem elég a rakás be nem fejezett hímzés és az RR-kendők a nyakamon. Nem, nekem mindenáron új hobbiba kellett fognom, de persze azonnal. Hétvégi blogos kóborlásaim alatt gyöngyörű, gyöngyből készült ékszerekre bukkantam. A gyöngyfűzés nem teljesen új dolog számomra, tizenéves koromban rengeteg állatkát fűztem és gyöngyszövött karkötőt készítettem. De azok meg sem közelítették ezeket a gyönyörű ékszereket. Ahogy megláttam őket, rögtön beléjük szerettem. Így a hétvégém lázas minta és leírás letöltögetésből állt. Ma pedig - a szabadságom első napján - úgy döntöttem, hogy a kéznél lévő szerény gyöngykészletemből megpróbálok alkotni valamit. Ez lett a végeredmény:

Much unfinished embroidery and RR not enough for me, I had to start a new hobby immediately. Last weekend I found great bloggers who make wonderful jewels from beads. This hobby is not unknown for me, because when I was teenager I often made animals and bracelets from beads. But now I fell in love with these jewels immediately as soon as I sight them. So I downloaded much patterns and descriptions at the weekend. Today I decided to try to make one of them from my modest stock. This is the final result:



A mintára Krisztánál találtam rá. Nézzétek meg a blogját, csodálatos dolgokat készít (a többi gyöngyös lánnyal együtt).
Sajnos a fotó megint nem adja jól vissza a színeket. Az persze látszik, hogy az én medálom inkább hasonlít egy repülő csészealjra, mint egy szultán turbánjára. :-) Ennek a gyakorlat hiánya és persze az az oka, hogy nem a megfelelő méretű gyöngyökből készült, hanem olyanból, amit itthon találtam. Mindenesetre nekem már az is nagy sikerélmény volt, hogy a jól érthető, egyszerű leírás alapján sikerült megfűznöm. De azt hiszem, a héten lesz egy kis beszerző körutam gyöngyökből, persze csak óvatosan költekezek így a közelgő nyaralás előtt.
Most pedig visszatérek a hímzéseimhez. :-)

I found this pattern on Kriszta's blog. Look at this blog, she make wonderful things! Colors are not good on the photo unfortunately. My medal resembles an UFO rather, than onto a sultan's hat, but I'm glad very much that I managed to prepare it. I think I will buy many beads this week. And now I return to my embroideries. :-)

2 megjegyzés:

  1. Tudod,gyakorlat teszi a mestert! de nekem ez is tetszik,ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Itt is köszönöm, hogy írtál nekem, a trükk ennél az, hogy mindvégig szorosan kell tartani a fűzőszálat! Én 0,2-as damillal dolgoztam, de emlékeim szerint 0,25-el is működik, ez vastagabb.

    Ha bármiben segíthetek, szólj!
    Meska boltomban pedig most nyereményjáték van, ha egy gyűrűt szeretnél nyerni tőlem, kukk be: http://kkriszta.meska.hu

    VálaszTörlés