Translate

2010. június 4.

Renato Parolin befejezve és blogszülinap/Renato Parolin finished and birthday of my blog

Elészült:
Finished:


A blogom ma lett egy éves. Ebből az alkalomból egy rendhagyó sorsolást fogok a hétvégén valamikor megejteni. Azért rendhagyó, mert úgy döntöttem, hogy nem hirdetek most játékot, hanem azon 33 ember között fogom kisorsolni a fenti képet - ami természetesen keretben lesz majd - akik megtiszteltek azzal, hogy rendszeres követőimmé váltak és megjegyzéseikkel, tanácsaikkal segítenek és feldobják a napomat. :-) Köszönöm mindenkinek!
Szóval Kedves Követőim figyeljetek majd nagyon, hogy melyikőtöknek fog kedvezni Fortuna. Akinek nem tetszik a kép és nem szeretne részt venni a sorsolásban, nyugodtan jelezze nekem akár itt, akár e-mailben (a.nemetne@gmail.com), nem fogok megharagudni érte, hiszen nem vagyunk egyformák, mindenkinek más-más stílusú hímzések jönnek be.

There is the first anniversary of my blog, so somebody of my followers will win this picture (it will be in a frame of course).

9 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörű lett! Örülök,hogy rendszeres olvasód vagyok :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülök, hogy az vagyok, mert a kép is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nahát,végre valami érdekes ,új játék! :)))
    Gratulálok az évfordulóhoz!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az évfordulóhoz. Jó kis meglepi játékot találtál ki!

    VálaszTörlés
  5. Gratula Adri! Isten éltesse a blogodat.:)
    Dörzsölöm a kezem, én is benne vagyok a 33-ban. :) :) Háthaaaaa....

    VálaszTörlés
  6. Gratula, gratula!!! Még sok-sok ennyit! Szerinted Fortuna engedélyez számomra újabb időpontot??? :))

    VálaszTörlés
  7. Eddig sem bántam, hogy olvaslak, most meg aztán pláne nem!:D
    Gratulálok és reménykedek, mert igazán szép a kép.

    VálaszTörlés
  8. Boldog blogszülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés