Translate

2010. június 28.

PIF ajándékaim Latinkának/My PIF gifts for Latinka

A múlt héten küldtem el a nyereményével együtt Latinkának a PIF ajándékaimat: Renato Parolin Aspettando-trilógiájából egy újabb darab, a fekete filc szív alakú dísz, amit korábbi bejegyzésemben megmutattam és egy fonalgrafikával készült képeslap. A fotón látható még egy mézeskalács szív /a helyi sörfesztiválon vettem/, ezt is szerettem volna elküldeni, de a máz addig sem bírta ki, amíg bevittem a munkahelyemre, hogy onnan menjek feladni a postára, így legnagyobb sajnálatomra azt nem tudtam elküldeni Magdinak. Remélem, ettől függetlenül sikerült örömöt okoznom neki.



I sent my PIF gifts to Latinka with her prize together on the last week: another piece of the trilogy of Aspettando by Renato Parolin, the black felt heart-shaped ornament what I showed in my earlier entry and a postcard was being made with thread graphics. There is a gingerbread heart on the photo too. I wanted to send it to her, but the glaze got ruined when I took it onto my workplace. I hope so she likes them.

3 megjegyzés:

  1. WOWWWW! Nagyon szépek!:-))Biztosan örül neki majd Magdi!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, nagyon szépeket készítettél! :))

    VálaszTörlés
  3. Adri,itt is nagyon szépen köszönöm,csodásak az ajándékok!:))))

    VálaszTörlés