Translate

2010. április 9.

Ajándékom Diának

Én is elküldtem az általam készített ajándékokat az ajándékláncos játékban Diának. Ma megérkezett hozzá, ezért most már ide is felrakom a képeket. A korábbi bejegyzéseimben már megmutatott kanzashi virág és saját gyártmányú notesz mellett ezt a dobozt küldtem el neki. Teljesen natúr papír dobozt borítottam be kívül-belül anyagokkal. Díszítésként organza szalagot használtam, a tetejére pedig szalaghímzett rózsákkal és gyöngyökkel varrott anyagot ragasztottam. A doboztető szélére natúr színű zsinórt tekertem.
Remélem, sikerült örömöt okoznom az ajándékokkal, bár a visszajelzés alapján azt hiszem, hogy igen. :-)

2 megjegyzés:

  1. Igen, naaaaaaaaaaagyon tetszenek, a dobozba pont beleférnek a gyöngy karkötőim. Nagyon köszönök mindent!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés