Translate

2010. március 23.

Szemüvegtok


Maradék filc anyagból varrtam össze.

6 megjegyzés:

  1. Jaj, de nagyon tetszik!!!:-))) Nekem ehhez nem lenne türelmem. Pedig ez is olyan gyönyörű lett!!! Csak irigyellek, hogy ilyen ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  2. UI. Már akartam írni...de a fejem helyén egy nagy tököt hordok.:-))) Megkaptam a CD-t...és ma fogom átadni "ünnepélyes keretek" között a nővéremnek.:-))) Ma lesz Patcwork klub Tmérán...és itt most találkozok a tesómmal...mert hát elfelejtettem elvinni hozzájuk a hétvégén.:-(( Köszönöm azépen!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Azért az ügyestől még messze állok, az összevarrással kínlódtam és nem is lett szép, de ez kivételesen az enyém, nekem meg így is tetszik. :-)
    Örülök, hogy odaért a DVD, remélem, talál a nővéred kedvére való mintákat.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Adri! Váratlan meglepi érkezett ma tőled, nagyon szépen köszönöm. Hamarosan teszek fel képet is a blogomba és az ajándékozós blogba is. A hímzett kép csodálatosan szép igényesen kidolgozva. :))) Erre igazán nem számítottam. :)A többi apróságot is nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy, aranyos lett! :)

    VálaszTörlés