Translate

2010. február 13.

Mi lenne ha?

Judit játékra hívott. Néhány kérdésre kell válaszolni, ami azért nem is olyan könnyű. Lássuk!

1. Ha nyernék a lottón...
Nem lottózom, ezért igencsak meglepődnék. :-) Pár éve még játszottam, egyszer hármasom lett, abból a nyereményből (némi plusz pénz hozzáadásával) vettük az automata mosógépünket.
Ha mégis játszanék és ötösöm lenne, akkor természetesen az építkezésre felvett hitel kifizetésével kezdeném, aztán az öreg Lada kombinkat cserélném le valami szép új(abb) autóra. Na és persze jutna a családnak is. Ha pedig rekordnyeremény lenne, akkor visszavásárolnám a szülőfalumban lévő strandot, ami magánkézbe került és szép lassan leépült, és újra beüzemelném, mert nagyon jó volt oda járni és még a környező kisvárosokból, sőt, Debrecenből is jártak oda sokan.
2. Rossz szokás.
Az van, mint mindenkinek. :-) Néha hamarabb kimondom, ami a szívemen van, mint kellene, és csak később gondolom át, hogy lehet, hogy ezzel másokat megbántok. Ráadásul nem sikerül mindig finoman közölni a mondanivalómat, ezért néha agresszívnak tűnök. Ez inkább a munkahelyemen fordul elő, nem itthon. Próbálok róla leszokni, de nagyon nehéz.
3. Koffein.
Nyáron kávéztam egy ideig, de inkább csak azért, mert a kolléganőm nagyon finoman tudja megfőzni. :-) Most inkább tea, és néha kóla.
4. Színeim.
Szeretem az élénk, vidám színeket, de persze nem a harsányakat. Ruhában eleinte mindig a fekete tetszett, mert ugyebár az slankít, de azt vettem észre magamon, hogy az utóbbi egy évben a lila különböző árnyalatait kezdtem el hordani. Azt mondják, hogy megy a hajszínemhez és jól áll nekem, talán ezért. :-)
5. Mi van most rajtam?
Egy fél órája keltem fel, még hálóing. :-)
6. Háziállat.
Mivel építkeztünk, most még nincs, csak a szomszédok macskái járnak át hozzánk. De remélem, hamarosan leszoknak rólunk, egyrészt, mert utálom a macskákat, másrészt pedig tervezzük, ha jó idő lesz, akkor a helyi menhelyről hozunk egy kiskutyát. Bence is nagyon szereti az anyósomék és a sógoromék kutyáját is.
7. 10 év múlva hol látod magad?
Fogós kérdés. Nem tudom igazából megmondani. Valószínűleg ugyanitt, ahol most élek. Bence már iskolába fog járni, én pedig remélhetőleg jobb pozícióban fogok dolgozni, mint most. :-)
8. A legutóbbi nagyon jó élmény.
Amikor Bence átölel és azt mondja, hogy szeretlek, az mindig nagyon jó élmény, és naponta többször is megteszi ezt. A munkahelyemen pedig két napja ért, amikor felmerült bennem, hogy átmegyek másik területre dolgozni, és erről beszéltem a csoportvezetőmmel, ő azt mondta, hogy támogat mindenben, de nagyon sajnálná és bajban is lenne, mert úgy gondolta, ha ő éppen szabadságon van, akkor én lehetek az a személy, aki helyettesíteni tudja. Ez nagyon jó érzés, hogy tudja az ember, van, aki számít rá, és értékeli a munkáját.
Nos, ennyi. Akiknek én tovább adnám:
Szegusz
Batorba
Cseverke
gyerkőcök-Zsuzsa
Case-Zsuzsa
gzsuzsu.
Most hirtelen ők jutottak eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése