Translate

2010. január 2.

Még karácsony előtt...

...volt a szokásos húzós-ajándékozós talink a békés megyei lányokkal. Pontosabban a húzás még szeptemberben megtörtént, az átadás pedig december elején. Eddig nem tudtam képeket mutatni, mert én nem fotóztam, aki pedig igen, csak mostanra sikerült feltöltenie a képeket.
De most már tudok mutizni. Az első két képen két gyönyörű karácsonyfadísz van, amelyet én kaptam és természetesen a fenyőfánkat díszíti. Az utolsó képen pedig azok az ajándékok, amelyeket én adtam: két kis csillag alakú terítő, amelyeken egy-egy hímzős angyalka van, egy angyalkás gyertya és egy üveg karácsonyfadísz. Nagyon jó volt a hangulat, mint
minden évben, és igazi ünnepi pillanatokat élhettünk át. Aki a többi képre is kíváncsi, itt megnézheti: http://091212.bekes-megyei-
xszemes.fotoalbum.hu/xszemes.fotoalbum.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése