Translate

2010. január 12.

Még egy PIF


Igaz, a jelenlegi PIF-játékomban még nem küldtem senkinek ajándékot (de rajta vagyok az ügyön), mégsem bírtam megállni, hogy ne jelentkezzek Rozandinál. Így most ismét meghirdetek egy újabbat.

Tehát, aki szeretne tőlem egy éven belül ajándékot kapni,az hagyjon itt egy kommentet! Ezen kívül neki is meg kell hirdetnie a blogján a játékot, és egy éven belül ajándékot kell küldenie az első három jelentkezőnek.

Szóval várom én is a jelentkezőket, az első három kommentet hagyónak fogok küldeni.

Játékra fel!

3 megjegyzés:

  1. Szia Adri!

    Ezennel benevezek az általad meghirdetett PIF játékra.
    Igyekszem minél előbb feltenni én is a blogomra a játékot.

    Üdv Margó

    VálaszTörlés
  2. Szia Adri!

    Ezennel jelentkezem az általad meghirdetett PIF játékra.
    Igyekszem minél előbb feltenni én is a blogomra
    Üdv Margó

    VálaszTörlés
  3. Örülök neked Margó, köszönöm, hogy jelentkeztél. Egy éven belül várhatod az ajándékod. :-)

    VálaszTörlés