Translate

2010. január 26.

Hímezzünk nyarat!

Nem tudom, ki hogy van vele, de én gyűlölöm a telet és már nagyon elegem van ebből a hideg időből, néha már teljesen letargiás vagyok tőle. Hogy jobb kedvem legyen, és hamarabb elérkezzen a jó idő, elkezdtem hímezni egy Anchor kit-et, a Poppy Fields-et. Íme:



Arra gondoltam, hogy indítok ezzel kapcsolatban egy kis együtt hímzést, amolyan SAL-félét, de mégsem igazi SAL-t.
Szóval, ha ti is úgy éreztek a téllel kapcsolatban, mint én, és van kedvetek, hímezzünk együtt nyarat! Igazából semmi szabály nincs, nem fogok külön blogot indítani erre és meghívókat küldeni. Bárki részt vehet benne, akinek kedve van hozzá. Annyi kikötés van, hogy nyári, esetleg tavaszi képet hímezz, hiszen ez a lényege a dolognak (a méret nem számít), illetve még az a "feladat" lenne ezzel kapcsolatban, hogy a blogodra kirakod a fenti képet egy hozzászólás erejéig és megemlíted ezt az "ál-SAL-t", hátha más is kedvet kap hozzá és csatlakozik. A haladást pedig úgy gondoltam, hogy vasárnaponként mutogatná mindenki a saját blogjában.
Én tegnap este kezdtem el hímezni, jelenleg így állok vele:

Bízom benne, hogy mire elkészülök, beköszönt majd az igazi nyár is!
Remélem, sokan csatlakoznak majd hozzám!
Mindenkinek kellemes nyárváró hímzést kívánok!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése