Translate

2009. június 6.

Nos, végre eljutottam oda, hogy arról is írjak, ami miatt tulajdonképpen a blogot létrehoztam. A legnagyobb hobbimról, a keresztszemes hímzésről. Már több, mint 9 éve fertőzött meg a dolog, még kollégista koromban az egyik szobatársam barátnője hímzésének láttára. Teljesen autodidakta módon kezdtem tanulni, ez meg is látszott a hímzéseim hátulján. Később, amikor az rr-eket felfedeztem, akkor szántam rá magam, hogy megtanuljak "szabályosan" hímezni, mert hogy venné ki magát, ha olyan munkát adnék ki a kezemből, aminek ronda a hátulja. Így aztán előkaptam a Modern Keresztöltés első pár számát és szépen, a rajzok alapján megtanultam normálisan hímezni.
Sok ismerősöm csodálkozik, és kérdezi, hogy hogyan van nekem türelmem ezekhez, meg hogy biztos nehéz. Csak mosolygok rajtuk, ha tudnák... És akit már egyszer megfertőzött a dolog, az soha nem hagyja abba! Példa erre két ismerősöm is, akiket én fertőztem meg a hímzéssel, és azóta is töretlen lelkesedéssel művelik, pedig korábban el nem tudták képzelni, hogy ők valaha is ilyesmivel foglalkozzanak. Igaz, Eszter? Igaz, Andi? :-)
Íme legelső munkám, ami jópár évig készült, de csak azért, mert volt egy 3 éves időszak, amikor nem foglalkoztam a hímzéssel, de a terhességem alatt újra rámtalált, és Bence születésére befejeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése